"Firma to nasza pasja. Cieszymy się, że podzielają ją ludzie, z którymi współpracujemy..."

Misją firmy jest świadczenie kompleksowej usługi aranżacji wnętrz biurowych poprzez profesjonalną obsługę na każdym etapie kontaktu z Klientem - od projektowania, po terminową dostawę i fachowy montaż.

MIKOMAX SMART OFFICE poszukuje osoby na stanowisko:

06

10.2017

Key Account Manager

Miejsce pracy: Warszawa / Trójmiasto

 

Opis stanowiska:

  • Kompleksowa obsługa kluczowych klientów,
  • Doradzanie klientom, prezentacja oferty sprzedażowej,
  • Monitorowanie i analiza danych rynkowych,
  • Monitorowanie działań konkurencji,
  • Współtworzenie strategii rozwoju firmy,
  • Poszukiwanie odbiorców we wszystkich segmentach rynku na obszarze swojego działania,
  • Negocjowanie warunków współpracy w zakresie stałych dostaw i zakupów jednorazowych,
  • Sprawdzanie wiarygodności finansowej pozyskiwanych Partnerów Handlowych,
  • Poszukiwanie nowych rozwiązań dot, kanałów dystrybucji oferowanych produktów,
  • Sprawowanie nadzoru, opieki, doradztwa nad organizacją sieci sprzedaży i dystrybucji,
  • Uczestniczenie w wystawach i targach branżowych.

 

Wymagania:

  • Doświadczenie min, 1 rok na podobnym stanowisku,
  • Mile widziane doświadczenie w branży meblowej,
  • Nastawienie na wynik,
  • Gotowość do częstych podróży służbowych,
  • Znajomość języka angielskiego,
  • Dyspozycyjność i terminowość,
  • Duża samodzielność w działaniu oraz proaktywna postawa w życiu i w pracy,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz radzenie sobie z problemami na pozór nierozwiązywalnymi,
  • Umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów.

 

Oferujemy:

  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z 25 letnim międzynarodowym doświadczeniem (zobacz, gdzie możesz pracować)
  • Pracę w innowacyjnej firmie oraz wyjątkowymi rozwiązaniami (zobacz nasz opatentowany produkt Stand Up)
  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku i wsparcie klientów w realizacji projektów
  • Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i osiąganych wyników
  • Samodzielność w realizacji zadań
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz poszerzanie wiedzy i umiejętności poprzez udział w szkoleniach i realizowanych projektach

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego oraz portfolio (dodatkowy atut) na adres: rekrutacja@mikomax.pl, w tytule proszę wpisać KAM.

ZASTRZEGAMY SOBIE PRAWO DO ODPOWIEDZI NA WYBRANE OFERTY.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97, Dz.U. nr 133, poz. 883".

06

10.2017

Specjalisty ds. Sprzedaży

Miejsce pracy: Łódź

 

Warto być z nami, bo:

  • Budujemy firmę rodzinną, dla której ważni są ludzi i wartości jakimi się kierują,
  • Jesteśmy polską firmą z ponad 26-letnim doświadczeniem w zakresie dopasowywania przestrzeni biurowych do organizacji,
  • Nasza firma codziennie tworzy biura dostosowane do potrzeb, specyfiki, kultury organizacyjnej, charakteru działań swoich klientów oraz do celu, który chcą osiągnąć.
  • Wykorzystujemy wiedzę w zakresie m.in. efektywności, organizacji pracy, HR, ergonomii i akustyki,
  • Realizujemy różnorodne projekty kompleksowego wyposażenia wnętrz biurowych, zarówno dla klientów krajowych jak i w środowisku międzynarodowym,
  • Dostarczamy ciągle nowych, innych wyzwań.

 

Opis stanowiska:

  • Praca stacjonarna polegająca na kompleksowej obsłudze klienta zagranicznego oraz krajowego, w tym przygotowywanie ofert handlowych, przyjmowanie i koordynowanie zamówień, oraz odpowiadanie na inne zapytania klientów,
  • Utrzymywanie stałej komunikacji z klientem w procesie przygotowywania ofert i realizacji zamówień,
  • Bieżący kontakt z innymi działami firmy dla realizacji powierzonych zadań.

 

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość  j. niemieckiego (w mowie i piśmie),
  • Zdolność szybkiego kojarzenia faktów i podejmowania decyzji,
  • Komunikatywność, umiejętność budowania długofalowych relacji z klientem
    i wychodzenie naprzeciw jego oczekiwaniom,
  • Inicjatywa, samodzielność, rzetelność i systematyczność, sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu obowiązków,
  • Doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży, eksportu lub obsługi klienta,
  • Mile widzialne doświadczanie w branży meblarskiej.

 

Oferujemy:

  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z 25 letnim międzynarodowym doświadczeniem (zobacz, gdzie możesz pracować)
  • Pracę w innowacyjnej firmie oraz wyjątkowymi rozwiązaniami (zobacz nasz opatentowany produkt Stand Up)
  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku i wsparcie klientów w realizacji projektów
  • Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i osiąganych wyników
  • Samodzielność w realizacji zadań
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz poszerzanie wiedzy i umiejętności poprzez udział w szkoleniach i realizowanych projektach

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja@mikomax.pl, w tytule proszę wpisać Specjalista ds. Sprzedaży.

ZASTRZEGAMY SOBIE PRAWO DO ODPOWIEDZI NA WYBRANE OFERTY.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97, Dz.U. nr 133, poz. 883".

08

07.2017

Specjalista ds. marketingu

Miejsce pracy: Łódź

Opis stanowiska:

Specjalista ds. marketingu jest odpowiedzialny za wdrażanie projektów marketingowych obejmujących obszary marketingu on-line i off-line, wsparcia sprzedaży krajowej
i zagranicznej, wdrożeń oraz komunikacji. W zakresie jego obowiązków jest ścisła współpraca z działami wewnątrz organizacji jak i partnerami krajowymi i zagranicznymi
w celu wsparcia zespołów sprzedaży i przyspieszenia działań marketingowych. Jest bezpośrednio odpowiedzialny za zarządzanie projektami marketingowymi wspierającymi sprzedaż, codzienną komunikację oraz raportowanie i analizy.

Specjalista ds. marketingu prowadzi projekty łączące obszar marketingu on-line i off-line oraz sprzedaży, opracowuje i wdraża plany komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, w tym media społecznościowe, wspiera budowanie wizerunku marki.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe (marketing, zarządzanie, ekonomia lub pokrewne),
  • wymagane min. 2-letnie doświadczenie w pracy zawodowej w marketingu,
  • doświadczenie w planowaniu, realizacji i rozliczaniu projektów marketingowych, umiejętność pracy w interdyscyplinarnych zespołach,
  • bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie, znajomość jęz. niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
  • dobra znajomość MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem przygotowania
    i prowadzenia prezentacji marketingowych,
  • umiejętność analizowania działań marketingowych oraz przedstawianie rekomendacji do ciągłego doskonalenia,
  • kreatywność, sumienność, terminowość i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań.

Oferujemy:

  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie (zobacz, gdzie możesz pracować: https://www.youtube.com/watch?v=tNgBjW5fyy8),
  • Stabilne zatrudnienie w innowacyjnej firmie, z wyjątkowymi rozwiązaniami (zobacz nasz opatentowany produkt Stand Up: https://youtu.be/1WcT1yk92oU),
  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku i wsparcie klientów w realizacji projektów,
  • Samodzielność w realizacji zadań,
  • Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i osiąganych wyników,
  • Rozwój zawodowy dostosowany do potrzeb i kompetencji pracownika.

Osoby zainteresowane bardzo proszę o przesłanie CV na adres: rekrutacja@mikomax.pl, w tytule proszę wpisać Specjalista ds. marketingu.

ZASTRZEGAMY SOBIE PRAWO DO ODPOWIEDZI NA WYBRANE OFERTY.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97, Dz.U. nr 133, poz. 883".

Obróć Tablet do widoku poziomego, aby móc przeglądać zdjęcia w najlepszej jakości.